Supermerc'art a la sala ART32 de Torelló
El Supermerc’art ens presenta l’art en un format diferent, pensat per a ser més proper, tant per a les dimensions de l’obra de petit format com per als seus preus. Aquesta fórmula permet triar i remenar d’entre un munt de propostes, veure i conèixer d’aprop el treball de vint-i-quatre artistes, que, malgrat que a vegades el què presenten es desmarqui de la seva línea habitual i s’adapti al format d’aquest tipus d’exposició, ens serveix per gaudir dels seus treballs. Aquesta fórmula de presentar l’art, com un supermercat, va néixer fa trenta anys a Barcelona, per intentar canviar la manera de comprar i vendre obres d’art. Va ser creada per el marxant d’art Jean-Pierre Guillemot a la desapareguda llibreria Look del carrer Balmes. Són obres originals, amb el seu certificat, on s’explica l’autoria, la tècnica i el títol. Hi ha un buck per a cada artista, on hi podem també llegir en breu currículum de la trajectoria de cadascú i de la seva persepció tant particular que tenen de veure i viure l’art.